Forum 30 HDW Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Rajd "Be Prepared"

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum 30 HDW Strona Główna -> Archiwum / 2009
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasior
Uzależniony



Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: 22:36, 13 Maj 2009    Temat postu: Rajd "Be Prepared"

I Rajd Harcerski „Be Prepared”
29.05 – 31.05.2009

100 Wielopoziomowa Drużyna Harcerska “Agger Lupinus”
Hufiec Ziemi Tarnogórskiej im. Powstańców Śląskich


CELE RAJDU:

- popularyzacja harcerskiego stylu spędzania wolnego czasu;
- integracja środowisk harcerskich, nawiązywanie nowych znajomości oraz odnawianie starych;
- poznawanie walorów turystyczno-krajoznawczych Powiatu Tarnogórskiego;
- możliwość sprawdzenia swoich umiejętności z technik harcerskich;

TRASY RAJDOWE:

- Trasa I – Piesza
- Trasa II – Rowerowa
UWAGA! Miejsce Startu zostanie podane drogą mailową przy potwierdzeniu kwalifikacji;

ORGANIZATOR:

- 100 Wielopoziomowa Drużyna Harcerska „Agger Lupinus”

KOMENDA RAJDU:

Komendant Rajdu: Przemysław Stawicki HO
Z-ca Komendanta Rajdu: phm. Jolanta Wysocka HR
Oboźny Rajdu: Arkadiusz Gesner
Kwatermistrz Rajdu: Małgorzata Gałęcka HO

TERMIN I MIEJSCE RAJDU:

- termin: 29 -31 Maja 2009 roku;
- miejsce: Powiat Tarnogórski;

UWAGA! Rajd odbędzie się bez względu na pogodę!

WARUNKI UCZESTNICTWA:

- w rajdzie biorą udział patrole (co najmniej 5 osobowe) reprezentujące środowiska harcerskie wszystkich pionów metodycznych;
- każdemu patrolowi towarzyszy pełnoletni opiekun, który bierze udział w rajdzie na prawach uczestnika;
- zgłoszenia potwierdza właściwa komenda hufca;
- zgłoszenia prosimy przysyłać wraz z dowodem wpłaty na adres e-mail: [link widoczny dla zalogowanych];
- wpisowe od osoby wynosi: 20 zł (opiekun patrolu powyżej 10 osób jest zwolniony z opłaty);
- wpisowe (z dopiskiem „Rajd Be Prepared”) należy wpłacać na konto hufca:

ZHP Chorągiew Śląska
Hufiec Ziemi Tarnogórskiej
Adres: Plac 9 maja 1
42-600 Tarnowskie Góry
Konto bankowe: 32 1050 1386 1000 0002 0085 6565
o/Tarnowskie Góry

- zgłoszenie i wpisowe należy złożyć w terminie, nie późniejszym niż: 17 Maja 2009 roku;
- wpisowe po podanym terminie będzie wynosić 22 zł od osoby i będzie można je uiścić na starcie rajdu;
- po dokonaniu zgłoszenia i wpłacie wpisowego Patrol otrzyma potwierdzenie przyjęcia na rajd;
- nie zgłoszenie się patrolu lub uczestnika na starcie rajdu powoduje utratę wpisowego;

ORGANIZATORZY ZAPEWNIAJĄ:

- ciekawy oraz napięty program rajdu;
- herbatę i kawę przez cały czas trwania rajdu;
- ciepły posiłek w sobotę;
- dyplom uczestnictwa dla każdego patrolu;
- plakietki rajdowe;
- nagrody dla najlepszych patroli (sprzęt turystyczny)


ZADANIA PRZEDRAJDOWE:

- prezentacja multimedialna patrolu (min. 20 slajdów);
- chusta waszego środowiska;
- proporzec patrolu 50x30 cm (standard regulaminu musztry oraz ceremoniału harcerskiego);
- piosenka oraz scenka prezentująca wasze środowisko (potrzebna do prezentacji patrolu podczas ogniska integracyjnego);

PLAN RAJDU:

PIĄTEK:

16:30 - 18:00 - Meldowanie się patroli na starcie rajdu;
18:00 - Trasa I;
20:00 - Zakwaterowanie patroli, kolacja;
20:30 - Apel
21:00 - Ognisko integracyjne;
22:30 - Czas do dyspozycji patroli (toaleta wieczorna, kolacja dla spóźnialskich);
23:30 - Cisza Nocna;

SOBOTA:

08:00 - Pobudka;
08:20 - Zaprawa poranna;
09:00 - Czas do dyspozycji patroli (toaleta poranna, śniadanie, przygotowanie do wyjścia na trasę);
10:00 - Trasa II
15:00 - Obiad
17:00 - Zajęcia programowe (pierwsza pomoc, terenoznawstwo, łączność, węzły, warsztaty artystyczne );
19:00 - Czas do dyspozycji patroli (toaleta wieczorna, kolacja);
20:00 - Masza Polowa;
21:00 – Ognisko Obrzędowe;
23:00 - Cisza Nocna;

NIEDZIELA:

09:00 - Pobudka;
09:20 - Zaprawa poranna;
10:00 - Czas do dyspozycji patroli (toaleta poranna, śniadanie, przygotowanie do opuszczenia obozowiska);
12:00 - Apel


EKWIPUNEK PATROLU:

- namiot
- kuchenka turystyczna;
- kompas/busola;
- coś do pisania;
- ostry nóż lub dłutka do rzeźbienia w drewnie;
- apteczka;
- latarki (biała i czerwona to poruszania się po zmierzchu);
- polisa ubezpieczeniowa;

EKWIPUNEK UCZESTNIKA:

- legitymacja szkolna/ dowód osobisty;
- w miarę możliwości pełne umundurowanie;
- menażka, kubek;
- wyżywienie we własnym zakresie;
- śpiwór, karimata;
- przybory do mycia;
- śpiewniki oraz instrumenty muzyczne;

KONTAKT:

- w razie pytań, wątpliwości podajemy kontakt do Komendy Rajdu:

Przemysław Stawicki HO – Komendant Rajdu
e-mail:dh.stawik@gmail.com; gg: 1974700; tel. 500472960;


DODATKOWE INFORMACJE:

- istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu obozowego (namioty duże typu NS, kanadyjki oraz lateksy);



Najważniejszym prawem obowiązującym na rajdzie jest Prawo Harcerskie. W momencie łamania go Komenda Rajdu ma prawo do dyskwalifikacji Patrolu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum 30 HDW Strona Główna -> Archiwum / 2009 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island