Forum 30 HDW Strona G│ˇwna
Home - FAQ - Szukaj - U┐ytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci - Zaloguj
z rana wazyłam 61 a teraz jak wchodze to 65,5kg .

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 30 HDW Strona G│ˇwna -> WA»NE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Uzale┐niony



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 698
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: 20:31, 09 Kwi 2014    Temat postu: z rana wazy┼éam 61 a teraz jak wchodze to 65,5kg .

Ja mialam cztery groty i wyciagali po dwa naraz- to boli masakrycznie jak by mnie ktos od srodka rozrywal.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ┼Ťmigam r├│wnym krokiem na IV pi─Ötro i jest OK ja juznjestem laska
[link widoczny dla zalogowanych]
Łużyckiej, chodzę do Pani Anety ale moja znajoma chodzi do drugiej Pani - Kasi i też jest bardzo zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiec ─çwicze albo z kasety albo szukam jakiego┼Ť programu np.joga,aerobik itd.
urge overkill - girl you will be a woman soon
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy dozwolone s─ů w napadzie g┼éodu na s┼éodycze gumy do ┼╝ucia? [link widoczny dla zalogowanych] Fotografa zaintrygowaly podobno moje oczy.
Dlatego te 3 mies takie marne rezultaty.Ketoza ochrania tylko mie┼Ťnie,powoduje chudni─Öcie je┼╝eli bilans kaloryczny jest ujemny, czyli jeste┼Ťmy na redukcji. Jak widz─Ö paj─ůka to mnie parali┼╝uje ze strachu i nie zbli┼╝─Ö si─Ö do takiego ani na metr.Nie boj─Ö si─Ö takich malutkich i tych chudych . Niby w s┼éo┼äcu jest ciep┼éo, ale jak zawieje to jest ┼Ťrednio przyjemnie. prosze o porade i jezeli ktos ma dobrego fryzjera, ktory dobrze robi dekoloryzacje w krakowie lub warszawie to prosze o namiary Groszek jak tam palenie?-rzucilas?Ja palilam 11 lat a odkad przyjechalam tutaj ,nie pale.Czasami jest bardzo ciezko ale da sie przezyc.Sproboj! [link widoczny dla zalogowanych]
Patri nie znam si─Ö dok┼éadnie na tym ale wydaje mi si─Ö ┼╝e nagminne zdrady mo┼╝na uzna─ç. Witam wszystkich serdecznie!! Hej, Z reszt─ů to samo mogliby powiedzie─ç faceci o ca┼éowaniu nas w pipcie. Posz┼éam do niego na konsultacj─Ö i powiedzia┼é, ┼╝e teraz z─ůb jest do zrobienia, ale pod mikroskopem. Iggy Pop - Passanger w piecz─ůtce lekarza zamiast tuszu by┼é ka┼é..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy by┼éa kt├│ra┼Ť u Sebastiana w salonie En Vogue w Katowicach - prosz─Ö o opinie,
[link widoczny dla zalogowanych]
ja postanowilam zapisac sie na aerobik jutro ide pierwszy raz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytam bo stosowałam te mieszkanke jako ogólny peeling i nawilżenie/natłuszczenie skóry:
[link widoczny dla zalogowanych]
Hmmm...jak dla MNIE TO JEST WIELKA NIEFACHOWO┼Ü─ć ZE STRONY LEKARZY,jak to mo┼╝na leczy─ç ludzi nie zlecaj─ůc im wszystkich niezb─Ödnych bada┼ä hormonalnych itp. Co do probelmw├│ z wypr├│┼╝nianiem NIE JEST TO ┼╗ADNA NOWO┼Ü─ć bo zaburzenie to wyst─Öpuje prawie w 80% diet.Co do zawrot├│w g┼éowy -senno┼Ťci- md┼éo┼Ťci i zimnych r─ůk jest identycznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeszce jedno, czym si─Ö kierowa─ç przy zakupie sprz─Ötu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po pewnym czasie przestałam ćwiczyć i znów zaczęłam się objadać, więc lekko utyłam.
Mnie tez dretwiej─ů w nocy, ale jest to do zniesienia w tej chwili.

Ja startuje z waga okolo 80 kg przy wzroscie 169. [link widoczny dla zalogowanych] dziwnie
a ja mam juz aparat 3 miesi─ůce i chodze na rehabilitacje i od przedwczoraj po ─çwiczeniach bol─ů mnie miejsca przy drutach czy to mo┼╝liwe? - zielono-czerwona ! Jeszcze pomy┼Ťle nad moim planem, ale raczej i tak spr├│buje .. Zainteresowane dziewczyny zapraszam Dlaczego nie. [link widoczny dla zalogowanych]
WITAM PONOWNIE W┼üASNIE WCZORAJ BY┼üAM U SPECJALISTY MAM ZROBI─ć SOBIE SCYNTOGRAFIE TARCZYCY PO BADANIU OKA┼╗E SI─ś CZY MOG─ś BRA─ć JOD RADIOAKTYWNY MO┼╗E OBEJDZIE SIE BEZ OPERACJI ZOBACZYMY ZAWSZE TO LEPSZE NIZ─ć CI─śCIE I PRZYNAJMNIEJ NIE B─śD─ś SIE BA┼üA O STRUNY GLOSOWE No i jeszcze inny ┼Ťluz-jak woda a po zaschni─Öciu bia┼éawy.W koncu zrobi┼éam test,oko┼éo 4 lub nawet 5 dni przed terminem @Robiac go marzy┼éam ze wyjdzie pozytywny ale w g┼éebi duszy wiedzia┼éam ze bedzie negatywny Czu┼éam ze to za wczesnie na test ale ciekawosc jest silniejsza . ostatnio robilam ┼╝eliki kolezance, kt├│ra chciala pol─ůczone dwa brokaty na ukos i do tego cyrkonie. [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo prosz─Ö o pomoc,mam w domu 2 ma┼éych dzici jedno ma 10 msc. Jablczynska 55kg wiecie dziewczyny jak to mowia glupi zawsze ma szczescie blizna oki juz tylko wyglada jakbym sie zadrapala .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Toto-Africa
[link widoczny dla zalogowanych]

4.
[link widoczny dla zalogowanych]
Napisałam jeszcze z zapytaniem ile opakowań tabletek anty wypisuje podczas jednej wizyty. CZESC DZIEWCZYNY!JAK CZYTAM TE WASZE ZALE TO MAM CHEC KAZDA PO KOLEI PO TYLKU WYSTRZELAC PASEM.NA LITOSC BOSKA NIE OSZCZEDZAJCIE NA FRYZJERA!SAME SOBIE ROBICIE KRZYWDE TA CZARNA FARBA CZY TZW SZAMPONAMI.TAM WSZEDZIE JEST OXYDANT CZYLI AMONIAK W ROZNYM STEZENIU NIE MA FARB BEZ AMONIAKU.UCZCIE SIE CHEMI !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na koncu ciazy wazylam 72 kg a po porodzie kilka dni 61 i teraz 58.5 i waga stoi w miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Activity - to dodatkowe kcal, kt├│rych potrzebujesz, ┼╝eby mie─ç energi─Ö na \aktywno┼Ť─ç fizyczn─ů\
[link widoczny dla zalogowanych]

W pracy zjad┼éam dwa jab┼éka, a teraz kopytka z du┼╝─ů ilo┼Ťci─ů sur├│wki. [link widoczny dla zalogowanych] spier** zakomplesione
stagnacja jest deprymujaca i potrafi skutecznie zniechecic do dalszych cwiczen i diety... ..3 litry to mo┼╝liwe ale raczej w─ůtpliwe ┼╝e to b─Ödzie woda-mineralna bylo latwiej. W┼éa┼Ťnie mam za sob─ů pierwsz─ů aplikacj─Ö. szklanka niezbyt gor─ůcej herbaty zio┼éowej, najlepiej zaparzonej ze zmieszanych li┼Ťci mi─Öty, melisy i pokrzywy, os┼éodzona ┼éy┼╝eczk─ů miodu. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem m┼éod─ů, weso┼é─ů i pomys┼éow─ů mam─ů 2-letniego Mateuszka Zaopiekuj─Ö si─Ö Dzieciaczkiem u siebie w domu. [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny, to jest TA torbiel, nie ten. Robi┼éam badania w sanepidzie by┼éam u lekarza med. Ja si─Ö b─Öd─Ö operowa┼éa w Bia┼éymstoku. Niestety, musia┼éam wzi─ů─ç pod uwag─Ö realia przy wyborze sukni ┼Ťlubnej, tote┼╝ koniecznie przez ca┼ée wesele b─Öd─Ö w bolerku z r─Ökawem 3/4, cho─ç przez ca┼ée ┼╝ycie marzy┼éam o sukni bez rami─ůczek.. Na dodatek s─ů one w kszta┼écie k├│┼éek .
Teraz promocja jest w REAL\'u.
Jak na razie nie ma 100% pewnosci ze antykoncepcja wpływa na rozwój nowotworów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nazywa si─Ö Figaro Marta Sakowska i mie┼Ťci si─Ö przy ul.
mam odstawic tylko tabletki dopochwowe, a antybiotyk brac?
Mozg bez weglowodanow funcjonuje znakomicie bo to co potrzebuje uzyskuje z bialka Ale tutaj sie klania biochemia ktora ja znam powierzchownie bardzo wiec nie potrafie Ci wytlumaczyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
No niestety dzi┼Ť nie uda┼éo mi sie zacz─ů─ç g┼éod├│wki Ja r├│wnie┼╝ doczyta┼éam, ze najpierw trzeba zrobi─ç oczyszczenie jelit jesli zaczyna sie g┼éod├│wke a ja tego nie zrobi┼éam i lekarz r├│wnie┼╝ mi tego nie powiedzia┼é Nigdzie nie mog─Ö dosta─ç urzadzenia do robienia lewatyw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale s─ůsiadka mnie nam├│wi┼éa i z psami posz┼éy┼Ťmy.

natalieee, uwazaj bo te tabletki moga powodowac pekanie prezerwatyw!!
[link widoczny dla zalogowanych]
widz─Ö, ┼╝e masz lekkie kompleksy, skoro tak bardzo by┼Ť chcia┼éa, ┼╝eby mi si─Ö wydawa┼éo... mam bia┼ée, niebieskie, czerwone, czarne, zielone i z flag─ů USA.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Regine
Hi !!!
napisz cos wiecej o tej dietce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

je┼Ťli kto┼Ť b─Ödzie zainteresowany prosz─Ö o maila, opisz─Ö wszystko... [link widoczny dla zalogowanych] He he jak ceny beda sie tak przedstawiac to w koncu dam sie namowic na spinning w klubie zaprzyjaznionego 56-letniego hydraulika
To pielegniarka poradzila mi prof. leczy┼éam borelioz─Ö i podobno to by┼éo przyczyn─ů dr─Ötwienia i upuszczania przedmiot├│w Do nastepnej edycji Dance of The Star zaprosil bym Ozzy-ego Osbourne-a,Michaela Jacksona i innych topowych wykonawcow.Jezeli natomiast chodzi o nasze rodzime podworko to bez watpienia pieknego aniola jakim jest ELIZABETH DUDA z programu Europa da sie lubic.Jest najpiekniejsza kobiet─ů na swiecie i niech tak pozostanie A ty dlugo chorowales na bulimie?Czy raczej byly to kompulsy bez redukcji w wiekszosci? tak do d┼╝ins├│w, do szko┼éy [link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi sie niemo┼╝liwe dotkni─Öcie, gdyz albo przyci─ůgam kolana do ┼éokci albo odrywam mocno kr─Ögos┼éup, przez co mi─Ösnie brzucha chyba gorzej pracuj─ů. po jakim czasie mo┼╝na wraca─ç do ─çwicze┼ä fizycznych? Przychod┼║ na otwarte zebrania AA. Uda twarde, kolanka bez zb─Ödnego t┼éuszczyku, pupa poj─Ödrnia┼éa i unios┼éa si─Ö. tez kupilam niedawno orbitrek eliptyczny. Nie wiem,co b─Ödzie dalej,nie spodziewam si─Ö cud├│w,jestem przygotowana na wszystko,┼é─ůcznie z rozwodem,ale to, co zrobi┼éam do tej pory by┼éo przeze mnie przemy┼Ťlane i absolutnie niczego nie ┼╝a┼éuj─Ö.A wszystko dzi─Öki terapii i oczywi┼Ťcie tego forum. Ten, ktˇrego imienia nie wolno wymawiaŠ , gratulacje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szuka┼éam ma┼éego domku, b─ůd┼║ pokoju, ale w miejscu gdzie maj─ů te┼╝ podw├│rko z placem zabaw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po norprolacu funkcjonuję zupełnie normalnie, tak jakbym nie brała żadnego leku.
A por├│d...z do┼Ťwiadczenia wiem ┼╝e wart jest takich pieni─Ödzy.
Ale oczywi┼Ťcie bywaj─ů wyj─ůtki jak wsz─Ödzie, ja mimo wszystko radze i┼Ť─ç prywatnie.
albo michelle - bo kto┼Ť z rodziny pochodzi z francji
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 30 HDW Strona G│ˇwna -> WA»NE Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island